Kovesi a depus plangere la Wizz Air dupa ce avionul cu care a venit din Belgia a avut peste 20 de ore intarziere

 

Procurorul sef european, Laura Codruta Kovesi, s-a aflat printre cei 180 de pasageri ai cursei aeriene Wizz Air Bruxelles Charleroi - Cluj-Napoca, zbor care a intarziat peste 20 de ore, ea afirmand ca a depus o plangere catre conducerea companiei.

"Zborul in cele din urma a fost placut, bine ca am ajuns acasa.

Am stat peste 20 de ore, am fost in aeroport de ieri de la ora 14,00, dupa ce am stat in aeroport ne-au anuntat ca avionul are intarziere trei ore, dupa aceea ne-au anuntat alta intarziere de vreo doua ore si jumatate.

Pe la 10 seara ne-au anuntat ca trebuie sa ne mutam intr-un alt aeroport, am fost mutati in Liege, din nou check-in, din nou control bagaje si ne-au dus intr-un terminal mai izolat si ne-a spus ca s-a anulat zborul. Asta in jurul orei 2 noaptea", a spus Kovesi, dupa aterizarea pe aeroportul din Cluj-Napoca. - vezi stirea 

 

Wizz Air si-a gasit nasul. Kovesi, sefa Parchetului European, depune plangere impotriva companiei si cere despagubiri

 

Reprezentantii companiei aeriene au informat ca zborul Wizz Air W6 3352 de la Bruxelles Charleroi la Cluj-Napoca, din data de 19 decembrie, a suferit o intarziere semnificativa din cauza sosirii intarziate a aeronavei de pe zborul anterior, ca urmare a conditiilor meteorologice nefavorabile din Cluj-Napoca. Potrivit acestora, zborul W6 3352 a fost operat de la Aeroportul Liege si a decolat pe 20 decembrie la 11,28, ora locala.

„Pasagerii afectati au fost informati si li s-a oferit cazare la hotel, programarea pe un zbor alternativ in functie de disponibilitate, rambursarea totala a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea in proportie de 120% sub forma de credit pentru rezervari viitoare. Pasagerii primesc informatii despre drepturile pe care le au pe un document tiparit, dar si pe adresa de e-mail pe care au furnizat-o in timpul rezervarii. In documentul furnizat, dar si in e-mailul primit, pasagerii pot regasi un numar de telefon (diferit fata de cel obisnuit de relatii clienti de pe site-ul wizzair.com) unde pot apela pentru asistenta”, au precizat reprezentantii Wizz Air intr-un comunicat.

Acestia au reiterat ca situatia creata este rezultatul conditiilor meteo de pe anumite aeroporturi din Romania, care afecteaza operatiunile in ultimele zile. - vezi stirea

 

 

Kovesi, sefa Parchetului European, depune plangere impotriva Wizz Air si cere despagubiri

CORONAVIRUS, 10 reguli de urmat - Raed Arafat
21 decembrie 2019

Ceva deosebit

Ceva deosebit

Situatie-incendiara-la-bruxelles-codruta-kovesi-baga-bulgaria-in-sperieti-in-romania-este-deja-disperare

 

Laurei Codruta Kovesi o veste buna pentru Europa, dar si pentru Romania, unde cei, si sunt multi, care lupta pentru o tara mai 'curata' se vor simti incurajati in lupta lor

 

Laura-Codruta-Kovesi--pentru-Financial-Times--Daca-faci-ceea-ce-este-bine--nicio-infrangere-nu-este-definitiva

 

Laurei Codruta Kovesi o veste buna pentru Europa1